fredag den 6. juli 2012

DIY - dagens outfit!

Sikke en sommer, der er ingen sol kun en masse grå og kedelige skyer, som hænger hen over Danmark. Jeg var lige et smut forbi rema1000 da jeg manglede nogle småting og så smed jeg også lige en ansøgning, i håb om at jeg snart får et arbejde!! Aner snart ikke hvor mange steder jeg har ansøgt.. Jeg må bede til Gud om at jeg snart får et job og mens jeg er i gang - BED OM SOLSKIN! 

I dag har jeg brugt tiden på at slappe af indenfor, da vejret ikke er til så meget andet og alle mine veninder er taget 2-3 uger på ferie - øv...
Jeg fik kigget lidt på mit tøj og tænkte at jeg ville lave noget lidt mere sommerligt ud af nogle blå bukser, jeg havde købt for et godt stykke tid siden. Jeg valgte at lave nogle shorts og når jeg finder nogle nitter, skal de også lige på. Bagefter gik jeg i gang med en hvid gennemsigtig top, som jeg bandt op i den ene side. 

Sådan kom looket til at se ud med et bælte og nogle smykker;


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar