tirsdag den 3. juli 2012

Solrød Strand

Jeg har nu valgt at starte på ny med min blog - d.v.s at det nu er 3. gang jeg forsøger at få en blog til at køre og jeg kan mærke at denne gang bliver det til noget.
Jeg har gået på Lundby Efterskole det sidste års tid og den sidste tid tilbragte jeg meget sammen med min kære og højtelskede roomie. Vi var både i byen, på stranden klokken l... om morgen og taget billeder i massevis. 


Snart er det tid til at jeg skal flytte hjemmefra og bo på et opholdssted for unge, hvor der bor 3 piger i forvejen, så kan ikke vente med at skulle indrette værelse og gøre ved


Et fælles billede, hvor en mand spurgte om vi skulle være modeller - nej, vi gjorde det bare for hyggens skyld og vi elsker begge billeder og redigering.

Nu vil jeg smutte ud i køkkenet efter jordbær.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar