torsdag den 5. juli 2012

Flytte dag...

Så er jeg tilbage, igen.. og denne gang med et helt nyt liv, værelse og nye mennesker. Selvom det kun ligger 15 km. fra der hvor jeg boede før, føles det som om jeg er flyttet flere 10000 km.!
Vi kørte afsted i bilen klokken 10, hvor vi lige hentede min seng i jysk. Da vi ankom skulle vi flytte alle kasserne ind på mit meget lille og beskedne værelse - det blev hurtigt et kaos, især da jeg skulle pakke ud!! Jeg klarede dog det hele, desværre havde jeg ikke plads til et klædeskab, men håber at jeg i stedet kan få klemt et tøjstativ herind, så lige nu ligger mit tøj i en papkasse!
Jeg må sige at folk er virkelig flinke og selvom der ikke engang er gået et helt døgn så føler jeg mig velkommen og de to piger jeg bor sammen med er også rigtig søde..

Nu ligger jeg i min dejlige nye seng og overvejer at sætte en film på :-)


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar