fredag den 13. juli 2012

Weekend

Nu er det nogle dage siden jeg sidst har skrevet, men har simpelthen haft alt for meget at se til! Jeg har nu sat operation få-et-job i gang. Jeg har skrevet en slags ansøgning og gået rundt med dem i de forskelluge butikker, som der nu er. Det eneste jeg kan gøre nu er at bede til at der er en der ringer..
Amalie kom i onsdags og tog hjem i dag, fordi hun skulle hjem og pakke til ferien. Vi har hygget os og selvom det er 3 uger vi sidst sås, så havde vi en masse at snakke om og jeg kunne mærke at jeg savner at bo sammen med hende.
I går fik jeg også liget et opkald fra en familie jeg kender og de spurgte om jeg ikke vil med på hotel i Holland fra mandag til mandag, tror I lige jeg blev glad? Og jeg havde ellers ikke regnet med at jeg skulle noget specielt den her ferie.

I weekenden skal jeg hjem til en veninde, men det hører i mere om. Ellers skal jeg bare pakke til på mandag, hvor jeg skal med færgen klokken otte om morgenen!!! Hm..

Nyder I jeres ferie? Skal i ud at rejse?

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar